Κυριακή 28 Ιουνίου 2020

Ανθρώποις πάσι, ταυτό αγαθόν και αληθές

Συνάντηση το 2017 με τους ΛΟΑΤΚΙ+
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης κατά τον χαιρετισμό του στο Διεθνές Διαδικτυακό Συνέδριο για τα «Ανθρώπινα Δικαιώματα στο Εργασιακό Περιβάλλον», δήλωσε έτοιμος να συμβάλλει στην διαμόρφωση μιας πρότασης με έμφαση στα δικαιώματα της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας στο χώρο της εργασίας.
Ξεκίνησε την ομιλία του ο κος Πρωθυπουργός  αναφερόμενος στην Οικουμενική Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου του 1948 την οποία συνέδεσε, ατυχώς κατά την γνώμη μας, με τον σεξουαλικό προσανατολισμό και την λεγόμενη ταυτότητα φύλου.
Η Οικουμενική Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου δεν συνηγορεί κατ’ ουδένα τρόπο σε αυτά που αναφέρονται ως «δικαιώματα των γκέι και λεσβιών».
Για να είμαστε πιο συγκεκριμένοι στα 30 άρθρα της δεν αναφέρεται τίποτε για τους  Ομοφυλόφιλους και την Ομοφυλοφιλία.  Κανένα άρθρο δεν συνδέεται με την ομοφυλοφιλία, αν και ως πάθος και επιλογή είναι γνωστή εδώ και χιλιάδες χρόνια, από τους Βιβλικούς Χρόνους, την εποχή των Σοδόμων και Γομόρρων.
Οι συντάκτες της Οικουμενικής Διακήρυξης ήξεραν πολύ καλά την έννοια της ομοφυλοφιλίας αλλά γνώριζαν ακόμη καλύτερα ότι πρόκειται περί προσωπικής επιλογής και όχι περί οικουμενικού ανθρώπινου δικαιώματος γι’ αυτό και δεν την αναφέρουν πουθενά. Αντίθετα αναφέρονται οικουμενικά δικαιώματα που έρχονται σε ευθεία αντίθεση με τις ομοφυλοφιλικές πρακτικές που εμμέσως, αλλά σαφώς τις καταδικάζουν.
Για παράδειγμα στο άρθρο 16 αναφέρεται ότι:
«Από τη στιγμή που θα φθάσουν σε ηλικία γάμου, ο άνδρας και η γυναίκα, χωρίς κανένα περιορισμό εξαιτίας της φυλής, της εθνικότητας ή της θρησκείας, έχουν το δικαίωμα να παντρεύονται και να ιδρύουν οικογένεια.»
Δηλαδή κατά τρόπο σαφέστατο, χωρίς να υπάρχει καμιά αμφιβολία, ο γάμος συνίσταται μεταξύ βιολογικού ανδρός και βιολογικής γυναικός(άρσεν και θήλυ). Σχήματα άντρας με άντρα, γυναίκα με γυναίκα ή διαφορετικής πολυπλοκότητας, απλώς δεν υφίστανται ως γάμος, σύμφωνα πάντα με την Οικουμενική Διακήρυξη.
Επίσης ως οικογένεια, πάλι από το ίδιο άρθρο νοείται η φυσική οικογένεια και όχι μπερδεμένα σχήματα ανδρών, γυναικών, παιδιών που συζούν κάτω από την ίδια στέγη.
Στο άρθρο 30 ακόμη αναφέρεται:
"Καμιά διάταξη της παρούσας Διακήρυξης δεν μπορεί να ερμηνευθεί ότι παρέχει σε ένα κράτος, σε μια ομάδα ή σε ένα άτομο οποιοδήποτε δικαίωμα να επιδίδεται σε ενέργειες ή να εκτελεί πράξεις που αποβλέπουν στην άρνηση των δικαιωμάτων και των ελευθεριών που εξαγγέλλονται σε αυτήν."
Το παραπάνω άρθρο οι ΗΠΑ, επί Ομπάμα και το Ηνωμένο Βασίλειο, επί Κάμερον, το καταπάτησαν πολλές φορές, με σκοπό να επιβάλλουν μέσω εκβιασμών την ομοφυλοφιλική ατζέντα σε άλλες λιμοκτονούσες χώρες. Για παράδειγμα στην Τανζανία εκβίαζαν τους Τανζανούς να αποδεχθούν την Ομοφυλοφιλία, διαφορετικά θα τους στερούσαν την διεθνή ανθρωπιστική βοήθεια. Η απάντηση που έλαβαν ήταν :"Καλύτερα να πεθάνουμε από την πείνα παρά να λάβουμε βοήθεια και να υποχρεωθούμε να κάνουμε πράγματα που είναι αντίθετα προς το θέλημα του Θεού."
Βλέπουμε λοιπόν ότι η Οικουμενική Διακήρυξη των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του 1948 καμία σχέση δεν έχει με τα λεγόμενα "δικαιώματα" των γκέι και λεσβιών και επί πλέον διακρίνουμε την προσπάθεια κύκλων παγκοσμίως, να επιβάλλουν δια της βίας την ομοφυλοφιλική ατζέντα στους λαούς του κόσμου.
   Οι άνθρωποι είναι προικισμένοι με λογική και συνείδηση(άρθρο 1) και αναγνωρίζουν ότι θεωρούν λογικό και συνειδησιακά σωστό. Για τον λόγο αυτό η σιγή στην Οικουμενική Διακήρυξη των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων σχετικά με τα "δικαιώματα" των ομοφυλοφίλων είναι εκκωφαντική.
Συμφωνούμε με τη σοφή σκέψη του Δημόκριτου που ανέφερε ο κος Πρωθυπουργός : «Ανθρώποις πάσι, ταυτό αγαθόν και αληθές. Ηδύ δε, άλλω άλλο». Η μετάφραση που έδωσε ο κος Πρωθυπουργός είναι :"Για όλους τους ανθρώπους, δηλαδή, το καλό και το αληθινό είναι το ίδιο. Αυτό που μας ευχαριστεί, όμως, είναι διαφορετικό στον καθένα". 
Πράγματι το καλό και αληθινό για όλους τους ανθρώπους είναι το ίδιο και εκφράζεται στην Οικουμενική Διακήρυξη των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, για τον λόγο αυτό ονομάζεται και Οικουμενική. Οι ομοφυλοφιλικές πρακτικές  όμως δεν αποτελούν ούτε "αγαθόν" ούτε "αληθές" γιαυτό είναι παντελής η απουσία τους από την Διακήρυξη. Όσον αφορά το "Ηδύ" δεν μεταφράζεται ως "αυτό που μας ευχαριστεί" αλλά μεταφράζεται ως η "γλυκύτητα ", η "ομορφιά" και προφανώς το νόημα δεν έχει καμία σχέση με  "αρσενοκοίτες" ή "καταπύγονες" ή "λεσβίες", - επικαλούμενοι πάντα, τους αρχαίους προγόνους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.