Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2020

«Εκείνος που ελεεί τον φτωχό, δανείζει στον Κύριο και θα του γίνει η ανταπόδοσή του» (Παρ.19:17)

AΡΜΕΝΙΑ
«Εκείνος που ελεεί τον φτωχό, δανείζει στον Κύριο και θα του γίνει η ανταπόδοσή του» (Παρ.19:17)
Δεν φτάνει που είναι κανείς φτωχός και πεινασμένος, αλλά να είσαι φτωχός και πεινασμένος σε θερμοκρασίες που μπορεί να πέσουν σε -33 βαθμούς Κελσίου είναι κάτι που λίγοι από μας θα θέλαμε να υποστούμε. Οι χειμώνες στην Αρμενία είναι παρατεταμένοι  και κρατάνε από το Νοέμβρη μέχρι και τέλος Μαΐου. H φτώχεια και το δριμύ ψύχος αποτελούν καθημερινή πραγματικότητα για τους Χριστιανούς λόγου του μεγάλου υψομέτρου σ’αυτή την περιοχή Σιράκ της Αρμενίας καθώς αγωνίζονται για να επιβιώσουν.
Η Αρπίκ είναι μια 92χρονη Χριστιανή που δεν έχει συγγενείς. Έχασε το σπίτι της στο σεισμό του 1988, και από τότε μένει μόνη της σε ένα προσωρινό καταφύγιο – γνωστό ως «ντομίκ». Αυτά τα σπίτια είναι καλυβάκια φτιαγμένα  από παλιοσίδερα που δεν προσφέρουν προστασία από το δριμύ ψύχος ενός αρμενικού χειμώνα. «Δεν έχω παιδιά και ο Θεός είναι ο μόνος συγγενής μου. Εμπιστεύομαι στα χέρια Του  όλες τις ελπίδες μου και δεν με αφήνει μόνη ποτέ. Διαμέσω των αδελφών της εκκλησίας παίρνω τα δώρα Του. Ο Θεός μου ζει και εγώ θα ζήσω», είπε η Αρπίκ. 
 (BARNABAS AID: JANUARY – FEBRUARY 2020)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.