Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων προτείνει «“Στόχους” Βιώσιμης Ανάπτυξης» των μαθητών: την αποσύνθεση της παραδοσιακής οικογένειας, την ιδεολογία των φύλων, την πρώιμη ενασχόληση με τα σεξουαλικά ζητήματα, τα αναπαραγωγικά δικαιώματα και άλλα σχετικά… Τα αποτελέσματα θα είναι (δυστυχώς) ορατά πριν το 2030…
Ήδη συμπληρώνεται ένας χρόνος από τον Φεβρουάριο του 2020, όταν το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων προσκάλεσε φορείς σχετιζόμενους με το χώρο της Εκπαίδευσης να υποβάλουν προγράμματα και εκπαιδευτικό υλικό για να ενταχθούν πιλοτικά στο σχολικό πρόγραμμα σπουδών ως Εργαστήρια Δεξιοτήτων και να καλλιεργήσουν στους μαθητές τις καλούμενες Δεξιότητες του 21ου αιώνα. (1)
Λόγῳ της προτεινόμενης θεματολογίας των προγραμμάτων, εκφράστηκαν σοβαρές επιφυλάξεις από την πλειοψηφία των συμμετεχόντων στη δημόσια διαβούλευση, (2). Ωστόσο ο νόμος για την «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις», (ΦΕΚ 111/Α/12-6-2020), που καθιέρωσαν πιλοτικά τα Εργαστήρια δεξιοτήτων ψηφίσθηκε από τη Βουλή. (3)
Τα Εργαστήρια δεξιοτήτων σύμφωνα με τις προϋποθέσεις του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής υποστηρίζουν τους «Στόχους Βιώσιμης ανάπτυξης της Ατζέντας των Ηνωμένων Εθνών για το 2030» (4). Με τη θεματική «Ζώ καλύτερα» και «Ευ ζην» τα παιδιά μας έχουν «Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση», με τη θεματική «Ενδιαφέρομαι και ενεργώ» αποκτούν «Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη», ενώ ενημερώνονται για τα «Ανθρώπινα Δικαιώματα» και επιδεικνύουν «Αλληλοσεβασμό και (ωριμότητα απέναντι στη) Διαφορετικότητα» (5)
Συνέχεια Εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.