(Δείτε εδώ το Μέρος Α΄)
To Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ), με τις δύο αποφάσεις του, υπ. αριθμ. 926 και 660 του 2018 και τις επόμενες δύο αποφάσεις του, υπ. αριθμ. 1749 και 1750 του 2019, ακύρωσε την όλη δομή και το περιεχόμενο των Προγραμμάτων για το Μάθημα των Θρησκευτικών (ΜτΘ) στο Δημοτικό – Γυμνάσιο και Λύκειο, που επέβαλαν οι Υπουργοί Παιδείας κ. Φίλης και κ. Γαβρόγλου και όχι μόνον μερικά σημεία τους.
Η νυν Υπουργός Παιδείας αποφάσισε, τον Δεκέμβριο του 2019, τη σύσταση 7μελούς Επιτροπής, αμισθί, για να διατυπώσει «την βέλτιστη δυνατή μεταβατική λύση, με στόχο την πλήρη συμμόρφωση των Προγραμμάτων Σπουδών του Μαθήματος των Θρησκευτικών με τις αποφάσεις του Σ.τ.Ε., για το χρονικό διάστημα που θα απαιτηθεί, μέχρι τη συγγραφή και εφαρμογή των νέων Προγραμμάτων Σπουδών και του αντιστοίχου διδακτικού υλικού για το Μάθημα των Θρησκευτικών».
Στα μέλη της Επιτροπής αυτής είδαμε με έκπληξη να συμπεριλαμβάνονται και πρόσωπα, που έχουν άμεση ή έμμεση εμπλοκή στη διαδικασία συγγραφής, αξιολόγησης και επιμόρφωσης των ακυρωμένων από το ΣτΕ Προγραμμάτων Σπουδών, ενώ δεν είδαμε να συμπεριλαμβάνονται ειδικοί παιδαγωγοί, μέλη της Επιστημονικής Πανελλήνιας Ένωσης Θεολόγων, η οποία, μάλιστα, είχε προσφύγει στο ΣτΕ εναντίον των Προγραμμάτων Φίλη – Γαβρόγλου και είχε κερδίσει τις τέσσερις ως άνω αποφάσεις του.
Συνέχεια Εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.