Το άρθρο που ακολουθεί αναφέρεται στον διακεκριμένο Έλληνα αστροφυσικό, πανεπιστημιακό καθηγητή και ακαδημαϊκό Εμμανουήλ Σαρρή ο οποίος χειροτονήθηκε εις πρεσβύτερο από τον μητροπολίτη Βρυούλων. Έχει μεγάλο ενδιαφέρον το γεγονός πως ένας καταξιωμένος διεθνώς επιστήμονας έγινε ιερέας του Υψίστου, ιερέας στην εκκλησία του Ιησού Χριστού. Ουσιαστικά με την στάση ζωής του καταδεικνύει ακόμη μία φορά, ότι μεταξύ Επιστήμης και Πίστης δεν υπάρχει καμία αντίφαση, καμιά σύγκρουση, καμία δομική διαφορά. Αντίθετα υπάρχει αλληλοβοηθούμενη σχέση μεταξύ τους και όπως έχει αποδείξει η Δυτική Ιστορία, η διαδραστική και πολύπλοκη σχέση επιστήμης και χριστιανισμού οδηγεί σε πρόοδο την ανθρωπότητα. Αναφερόμαστε στον Δυτικό πολιτισμό, γιατί αυτός τελικά επικράτησε παγκόσμια. Κοινή διαπίστωση είναι ότι δεν θα υφίστατο Δυτικός πολιτισμός άνευ της χριστιανικής Πίστης. Η Αθήνα, η Ρώμη και ο Γολγοθάς αποτελούν τους πυλώνες του Παγκόσμιου πολιτισμού.
Τι έμεινε από τον Κινέζικό πολιτισμό; Μερικά ιδεογράμματα που τελικά αντικαταστάθηκαν από το λατινικό (κατ΄άλλους ελληνικό) αλφάβητο. Η Κίνα σήμερα είναι παγκόσμια δύναμη. Αυτό δεν οφείλεται στον αρχαίο πολιτισμό της αλλά στην ενσωμάτωση δυτικών ιδεολογιών όπως τον Καπιταλισμό, τον Κομμουνισμό και την Δυτική τεχνολογία. Επίσης πρέπει να λάβουμε υπ' όψη την ταχύτατη ανάπτυξη της χριστιανικής πίστης στην αχανή αυτή χώρα. Υπολογίζονται οι πιστοί χριστιανοί στην Κίνα σε πάνω από 100.000.000 με ταχύτατα αυξανόμενους ρυθμούς.
Στο πολύ καλό βιβλίο του Άλιστερ ΜακΓράθ με τίτλο "το Λυκόφως του Αθεϊσμού", ο συγγραφέας αποδεικνύει ότι το πνευματικό κίνημα του Αθεϊσμού που απετέλεσε και κάποιου είδους "αυτοκρατορία του σύγχρονου πνεύματος" οδηγείται ταχύτατα στην Δύση του. Η εντυπωσιακή άνοδος και η συνακόλουθη πτώση του αθεϊσμού πλαισιώνονται από δύο καίρια γεγονότα, τα οποία απέχουν μεταξύ τους ακριβώς διακόσια χρόνια: την πτώση της Βαστίλλης, το 1789, και εκείνη του Τείχους του Βερολίνου, το 1989. Το 1989, ήταν φανερό ότι ο μαρξισμός και αυτά που ονομάζαμε Αριστερά καθεστώτα είχαν παγιδευτεί σε μια φθίνουσα κατάσταση σε ολόκληρη την Ανατολική Ευρώπη. Ο ενθουσιασμός και η αξιοπιστία είχαν εξαφανιστεί προ πολλού. Ήταν θέμα χρόνου το τείχος να σωριαστεί σε κομμάτια.
Όμως ενώ ο αθεϊσμός καταλήγει στον σκουπιδότοπο της Ιστορίας, μαζί με πολλές άλλες αριστερές ιδέες εν τούτοις στον δημόσιο διάλογο κυριαρχούν οι ιδέες αυτές, ως ζόμπι. Ιδιαιτέρως στον τόπο μας υπάρχει μία βαθιά αναντιστοιχία μεταξύ των ιδεών που κυριαρχούν στον δημόσιο διάλογο και του ζωντανού ρεύματος των ιδεών που διαπερνά σήμερα την νεολαία και την ελληνική κοινωνία γενικότερα. Πρόκειται για αντίφαση η οποία όμως έχει την εξήγησή της. Όταν το 1981 το αριστερό Πασόκ πήρε την εξουσία προσπάθησε και επέτυχε να επιβάλλει τον αριστερό προσανατολισμό του στο κράτος αλλά και στα κυρίαρχα ΜΜΕ. Φυσικά για να πετύχει τους σκοπούς του χρησιμοποίησε τεράστια ποσά που δανείστηκε το ελληνικό δημόσιο με αποτέλεσμα την πρόσφατη χρεωκοπία.
Η Χρεωκοπία αποτελεί ένα ακόμη βδελυρό έργο της Αριστεράς.
Τα υπουργεία γέμισαν από αριστερούς σε όλες τις νευραλγικές θέσεις, οι οποίοι εν πολλοίς μένουν έως σήμερα. Επί πλέον, όλα τα ΜΜΕ γέμισαν από δημοσιογράφους αριστερών προδιαγραφών με θητεία στην ΚΝΕ και στο ΚΚΕ. Μέχρι και σε κόμματα δεξιάς κατεύθυνσης ανιχνεύουμε σε σημαντικές θέσεις πρώην αριστερούς οι οποίοι μετατράπηκαν σε φιλελεύθερους αποδοκιμάζοντας μεν τις λανθασμένες οικονομικές αριστερές θεωρίες αλλά διατηρώντας δε στο ακέραιο την αθεΐα τους και το μίσος τους στον Θεό. Συμβαίνει, τηρουμένων των αναλογιών ότι και στην Κίνα. Καπιταλισμός με διωγμό της θρησκευτικής Πίστης. Τελικά το μόνο που απομένει από το κάθε μαρξιστικό ιδεολόγημα είναι η επιθετική αθεΐα του.
Ο αριστερόστροφος ενθουσιασμός, η αθεΐα και η αξιοπιστία της Αριστεράς έχουν εξαφανιστεί προ πολλού. Είναι θέμα χρόνου το τείχος που έκτισαν οι άθεοι αριστεροί, στην Παιδεία, στα ΜΜΕ, στις κρατικές δομές, γενικότερα στην ελληνική κοινωνία, να σωριαστεί σε κομμάτια.
Διακεκριμένος Έλληνας αστροφυσικός, πανεπιστημιακός καθηγητής
και ακαδημαϊκός χειροτονήθηκε ιερέας
Τον πρώτο της ιερέα ο οποίος θα εξυπηρετεί τις πνευματικές ανάγκες των Ορθοδόξων που κατοικούν στην περιοχή των Βρυούλων και της Ερυθραίας στη Μικρά Ασία απέκτησε η μητρόπολη Βρυούλων.
Μετά από αίτηση του μητροπολίτη Βρυούλων, Παντελεήμονος, η Ιερά Σύνοδος του Οικουμενικού Πατριαρχείου ενέκρινε τη χειροτονία του ιερέα.
Ο νέος ιερέας είναι ένας διακεκριμένος Έλληνας αστροφυσικός, πανεπιστημιακός καθηγητής και ακαδημαϊκός. Πρόκειται για τον Εμμανουήλ Σαρρή, ο οποίος έχει διατελέσει Καθηγητής Διαστημικής στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Κοσμήτορας για δύο θητείες στο συγκεκριμένο Πανεπιστήμιο, Διευθυντής του Ινστιτούτου Ιονόσφαιρας και Φυσικής του Διαστήματος του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών και είναι Αντεπιστέλλον Μέλος της Ακαδημίας Αθηνών. Ο π. Εμμανουήλ είναι έγγαμος και έχει καταγωγή από τα Βουρλά της Μικράς Ασίας.
Η χειροτονία του σε διακόνο έγινε το Σάββατο 25 Ιανουαρίου, στο Μετόχι της Μονής Σίμωνος Πέτρας στον Βύρωνα, ενώ, μια μέρα αργότερα, την Κυριακή 26 Ιανουαρίου στην Μονή Πεντέλης έγινε η χειροτονία του εις πρεσβύτερο από τον μητροπολίτη Βρυούλων. Στη χειροτονία έλαβαν, επίσης, μέρος ο μητροπολίτης Μεσογαίας, Νικόλαος, ο μητροπολίτης πρώην Ερζεγοβίνης, Αθανάσιος, και ο Καθηγούμενος της Μονής Πεντέλης, μητροπολίτης Θερμοπυλών Ιωάννης. Συμπροσευχόμενος παρέστη ο Γέρων μητροπολίτης Περγάμου, Ιωάννης.
Ο μητροπολίτης Βρυούλων επισήμανε στον νέο ιερέα τις δυσκολίες που θα αντιμετωπίσει στο έργο του, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι “γίνεσαι κληρικός σε μια εποχή που υπάρχει σκοτάδι, σύγχυση, χάος και αβεβαιότητα για την εξέλιξη του αιώνα που ζούμε”. Τον παραίνεσε να τις ξεπεράσει επιστρατεύοντας όλες τις δυνάμεις του και “να στηρίξεις κάθε προσπάθειά σου στη βοήθεια και τη Χάρη του Θεού”.
“Ο Θεός σε καλεί να βγεις προς τον κόσμο, προς τον σύγχρονο άνθρωπο, τον άνθρωπο όπου κι αν βρίσκεται και να του μιλήσεις για τον Θεό που είναι ο μόνος που χαρίζει ελπίδα. Τον Θεό που αγαπά και σώζει τον άνθρωπο”, είπε ο κ. Παντελεήμων προς τον νέο ιερέα, προσθέτοντας “μην πιστέψεις ποτέ στο σύνθημα «γίνε επιτυχής» αλλά γίνε πιστός και πιστός μέχρι θανάτου”.
Ο μητροπολίτης Βρυούλων είπε, ακόμη, ότι “πάντα υπάρχει σε κάποια έρημη οδό κάποιος άνθρωπος που εκτός των άλλων αναγκαίων για τη ζωή του ζητάει τον Θεό και τη σωτηρία. Πάντα υπάρχει αυτός που «αναγιγνώσκει» αλλά δεν «γιγνώσκει». Κράτα την παράδοση των Πατέρων που πρέπει όλοι να μεταδίδουμε στους επιγόνους μας. Πρόσεχε την πιστότητα των λόγων σου που πάντα πρέπει να είναι λόγοι Θεού. Το εάν θα σε τιμήσουν οι άνθρωποι είναι άγνωστο και αβέβαιο. Βέβαιο για σένα πάντα να είναι το να υπηρετείς πιστά τον Χριστό και την εκκλησία του”.
Ο κ. Παντελεήμων παραίνεσε, επίσης, τον νέο ιερέα, λέγοντας ότι “οι Πατέρες της Εκκλησίας δεν ήταν μόνο θεολόγοι αλλά κυρίως ιερείς και ποιμένες. Να δίνεις πάντα χώρο και θέση στη Θεία Χάρη και να μην ξεχνάς ότι αν σήμερα γίνεσαι ιερέας αυτό οφείλεται στο ότι υπάρχει η Εκκλησία. Είμαστε κληρικοί γιατί η Εκκλησία δεν είναι μια εκκοσμικευμένη συνδικαλιστική κίνηση”.
Την επόμενη μέρα της χειροτονίας του π. Εμμανουήλ, ο μητροπολίτης Βρυούλων τέλεσε τη θεία λειτουργία στο μετόχι της μονής Βρυούλων στον Ωροπό, όπου έδωσε το οφφίκιο του Οικονόμου .
ΠΗΓΗ : orthodoxia
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.