Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2019

Μενέ, Μενέ, Θεκέλ, Οὐφαρσίν

Έγγραφο με Αρ. πρωτ.   220703 /Δ3 – 21-12-2018 και με θέμα: «Σύσταση ομάδων εκπαιδευτικής υποστήριξης μαθητών/τριών στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης εστάλη σε όλες τις μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και μεταξύ άλλων αναφέρει τα εξής:
"Σύμφωνα με την  παρ. 2  του άρθρου 11, του ν. 4547/2018 (Α’ 102) «Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις», προβλέπεται: Στις σχολικές μονάδες, την ευθύνη για τη σύνταξη και την υλοποίηση του βραχυχρόνιου προγράμματος παρέμβασης, την εξειδίκευση των βασικών αξόνων των Ε.Π.Ε. των μαθητών, όπως οι άξονες αυτοί περιγράφονται από τα Κ.Ε.Σ.Υ. στις εκθέσεις αξιολόγησης, σε συγκεκριμένους βραχυπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους στόχους, καθώς και την υποστήριξη και την παρακολούθηση της εκπαιδευτικής και ψυχοκοινωνικής πορείας των μαθητών, έχουν οι Ε.Δ.Ε.Α.Υ… "
Το πλήρες έγγραφο μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ.

ΝΟΡΒΗΓΙΑ
Ο Μάριος Μποντναρίου, ρουμανικής καταγωγής, και η Νορβηγίδα σύζυγός του Ρουθ, από την Ρουμανία μετακόμισαν στο Νάουστνταλ της Νορβηγίας το 2005, όπου και μεγάλωναν τα πέντε παιδιά τους.
Η οικογένεια Μποτναρίου
Στις 16 Νοεμβρίου 2015, οι υπηρεσίες παιδικής πρόνοιας της Νορβηγίας στο Νάουστνταλ - το περιβόητο NORWAY’S BARNEVERNET - αφαίρεσαν τα δύο μεγαλύτερα παιδιά των Μποντναρίου από την επιμέλεια των γονιών τους, όταν πήγαν στο σχολείο τους και τα πήραν μέσα από την τάξη, χωρίς να το γνωρίζουν οι γονείς τους. Η αστυνομία αργότερα την ίδια ημέρα έφτασε στο σπίτι των Μποντναρίου και πήρε δια της βίας τα δύο μεγαλύτερα αγόρια, αφήνοντας την Ρουθ με το τριών μηνών μωρό της, το οποίο και αυτό της το αφαίρεσε την επόμενη μέρα.  Ο πατέρας Μάριο συνελήφθη στην εργασία του. Οι γονείς υπέστησαν ανακρίσεις και μεγάλη ταλαιπωρία από την Αστυνομία και μάλιστα χωρίς πρόσβαση σε δικηγόρο και χωρίς ο Μάριο να έχει πρόσβαση σε διερμηνέα.
Ο Μάριος και η Ρουθ αργότερα ενημερώθηκαν από την κυβέρνηση ότι ήταν ένοχοι για "χριστιανικό ριζοσπαστισμό και κατήχηση".
Από τις εκδηλώσεις υποστήριξης  της οικογένειας Μποτναρίου
Οι νορβηγικές αρχές κατάφωρα  έκαναν κατάχρηση της εξουσίας τους διαλύοντας την οικογένεια του Μάριου & της Ρουθ Μποντναρίου. Καθ 'όλη αυτή τη δοκιμασία, χρησιμοποίησαν τακτικές εκφοβισμού(συμβαίνουν αυτά και στον Σοσιαλιστικό Παράδεισο της Νορβηγίας) και υπερβολικά υπερβάλλοντα ζήλο για να ανακρίνουν τα παιδιά Μποντναρίου με στοχευμένες ερωτήσεις, σχεδιασμένες να κατηγορήσουν τους γονείς και να διασφαλίσουν ενοχοποιητικά στοιχεία σε βάρος τους, καθώς  και συγκάλυψης αποδεικτικών στοιχείων που υποστηρίζουν τους γονείς στην άμυνα τους ενάντια στις παράλογες, ακραίες και αβάσιμες καταγγελίες εναντίον τους.
Στις 2 Δεκεμβρίου 2015, ο Ρουμάνος γερουσιαστής Τίτος Κορλατεάν μίλησε εξ ονόματος των Μποντναρίου στην Επιτροπή για την Ισότητα και τις Μη Διακρίσεις της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου στο Παρίσι. Ο Κορλατεάν καταδίκασε αυτό που χαρακτήρισε καταχρηστική συμπεριφορά εκ μέρους της νορβηγικής κυβέρνησης και ζήτησε από την Συνέλευση να διερευνήσει το θέμα. Σημείωσε, επίσης, ότι οι νορβηγικές υπηρεσίες παιδικής πρόνοιας διέσπασαν την οικογένεια βασιζόμενες σε αβάσιμες κατηγορίες.
Χιλιάδες άτομα βοήθησαν την οικογένεια Bodnariu μέσω ιστοσελίδας που συγκέντρωσε σχεδόν 30.000 υπογραφές υποστήριξης.  

Οι αντιδράσεις  στην Νορβηγία για το σύστημα BARNEVERNET  είναι έντονες.
Στις 21 Μαΐου 2015 εκατοντάδες διαδηλωτές συγκεντρώθηκαν στη νορβηγική πρωτεύουσα του Όσλο, για να διαμαρτυρηθούν ενάντια στο σύστημα BARNEVERNET της χώρας. Είναι θυμωμένοι διότι παιδιά "έχουν απαχθεί" από τις οικογένειές τους μέσω των δομών του κράτους και παραβιάζονται κατά βάρβαρο τρόπο τα γονικά δικαιώματα.
Η βροχή δεν απέτρεψε τον δυναμισμό των διαδηλωτών που με συνθήματα «Τα παιδιά δεν είναι επιχειρήσεις» και «Φέρτε τα παιδιά μας  πίσω» έκαναν πορεία προς το Κοινοβούλιο.
Οι διαδηλωτές παρά την έντονη βροχή έκαναν πορεία προς το Κοινοβούλιο
Ο πρόεδρος της Τσεχίας, Μίλοζ Ζέμαν, έχει απορρίψει  το σύστημα BARNEVERNET της Νορβηγίας, συγκρίνοντάς το με το πρόγραμμα Lebensborn, το πρόγραμμα της ναζιστικής Γερμανίας που σχεδιάστηκε για να «αναπαράγει την αληθινή Αρία φυλή».

ΕΛΛΑΔΑ
Το ενδιαφέρον όμως της υπόθεσης Μποντναρίου, για μας τους Έλληνες εκπαιδευτικούς, είναι να μάθουμε ποιος ενεργοποίησε την διαδικασία.
Η απάντηση είναι ότι η απομάκρυνση των παιδιών από την οικογένειά τους υποκινήθηκε από τον διευθυντή του σχολείου τους, ο οποίος δήλωσε στις υπηρεσίες παιδικής πρόνοιας ότι οι Μποντναρίου ήταν "πολύ Χριστιανοί" και ότι η πεποίθησή τους ότι ο Θεός τιμωρεί την αμαρτία "δημιουργεί αναπηρία στα παιδιά". Κατά συνέπεια, ο διευθυντής πίστευε ότι οι γονείς χρειάζονται "καθοδήγηση" από την κυβέρνηση στο πώς να ανατρέφουν τα παιδιά τους. Ο διευθυντής ανέφερε επίσης τις ανησυχίες του σχετικά με την πειθαρχία στο σπίτι της οικογένειας, όπου χρησιμοποιείται περιστασιακά η σωματική τιμωρία. Αλλά μετά από κλινική εξέταση που έγινε στα παιδιά (το τριών μηνών βρέφος υποβλήθηκε σε ακτινογραφίες και αξονική τομογραφία), καμία σωματική κακοποίηση δεν διαπιστώθηκε.
Η δυνατότητα παρέμβασης στο θρησκευτικό πιστεύω οιουδήποτε αποτελεί ευθεία προσβολή των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Οι Νορβηγικές αρχές παραβίασαν κατάφωρα το Διεθνές Δίκαιο. Φαίνεται  ότι στην Νορβηγία θεωρούν ότι ο πλούτος και η σοσιαλιστική ηθική τους μπορούν να μετατρέψουν σε κουρελόχαρτα τις Διεθνείς Συμβάσεις για τα ανθρώπινα Δικαιώματα.

  • Στην ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ αναφέρεται:
(Υπογράφηκε στη Ρώμη στις 4.11.1950. Έναρξη ισχύος: 3.9.1953)

 Άρθρον 8 - Δικαίωμα σεβασμού της ιδιωτικής και οικογενειακής Ζωής.

1. Παν πρόσωπον δικαιούται εις σεβασμόν της ιδιωτικής και οικογενειακής ζωής του, της κατοικίας του και της αλληλογραφίας του.
2. Δεν επιτρέπεται να υπάρξη επέμβασις δημοσίας αρχής εν τη ασκήσει του δικαιώματος τούτου, εκτός εάν η επέμβασις αύτη προβλέπεται υπό του νόμου και αποτελεί μέτρον το οποίον, εις μίαν δημοκρατικήν κοινωνίαν, είναι αναγκαίον δια την εθνικήν ασφάλειαν, την δημοσίαν ασφάλειαν, την οικονομικήν ευημερίαν της χώρας, την προάσπισιν της τάξεως και την πρόληψιν ποινικών παραβάσεων, την προστασίαν της υγείας ή της ηθικής, ή την προστασίαν των δικαιωμάτων και ελευθεριών άλλων.

Επίσης στο
  • ΠΡΩΤΟΝ ΠΡΟΣΘΕΤΟΝ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΣΥΜΒΑΣΙΝ ΠΕΡΙ ΠΡΟΑΣΠΙΣΕΩΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΕΜΕΛΙΩΔΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΩΝ αναφέρεται:
Άρθρον 2 - Δικαίωμα στην εκπαίδευση

Ουδείς δύναται να στερηθή του δικαιώματος όπως εκπαιδευθή. Παν Κράτος εν τη ασκήσει των αναλαμβανομένων υπ’ αυτού καθηκόντων επί του πεδίου της μορφώσεως και της εκπαιδεύσεως θα σέβεται το δικαίωμα των γονέων όπως εξασφαλίζωσι την μόρφωσιν και εκπαίδευσιν ταύτην, συμφώνως προς τας ιδίας αυτών θρησκευτικάς και φιλοσοφικάς πεποιθήσεις.

Η δημιουργία μιας εκπαιδευτικής υποστηρικτικής δομής είναι ένα μέτρο προς την σωστή κατεύθυνση. Όμως, όπως ένα μαχαίρι μπορεί να κόβει το ψωμί, μπορεί το ίδιο μαχαίρι να χρησιμοποιηθεί και ως φονικό όπλο. Έτσι και οι δομές αυτές ανάλογα με την χρήση τους θα αποβούν θετικές ή αρνητικές για τους μαθητές αλλά και την κοινωνία. Αν θα υπηρετήσει την εκπαιδευτική κοινότητα και την Δημοκρατία ή αντίθετα θα υπηρετήσει τον απολυταρχικό έλεγχο του Κράτους επί της κοινωνίας και των πολιτών, την αθεΐα και τον άνθρωπο-σοσιαλιστή όπως ονειρεύονται οι ριζοσπάστες κομμουνιστές που προσωρινά μας κυβερνούν, αυτό μένει να το δούμε. Παραδείγματα αρνητικά είχαμε στις σοσιαλιστικές χώρες της πρώην Ανατολικής Ευρώπης, χώρες όπου το καθεστώς χρησιμοποιούσε τα σχολεία για έλεγχο της κοινωνίας και προστασία του καθεστώτος και προέτρεπε τους μαθητές να καταδίδουν τους ίδιους τους γονείς τους, κάτι που αποτελούσε στα αλήστου μνήμης κομμουνιστικά και σοσιαλιστικά καθεστώτα, εκπαιδευτικό ιδεώδες.
Οι ακροαριστεροί φασίστες που δυστυχώς κυβερνούν τον τόπο μας, ιδεολογικοί απόγονοι του Στάλιν, θα χρησιμοποιήσουν αυτές τις δομές για να επιβάλουν τις εθνομηδενιστικές τους πολιτικές εις βάρος της πατρίδας μας. Θα προσπαθήσουν να χρησιμοποιήσουν αυτές τις δομές οι οποίες θα στελεχωθούν από συναδέλφους εκπαιδευτικούς και οι οποίοι θα αναγκάζονται να επιβάλλουν την αθεΐα και την αριστερή ουτοπία στην κοινωνία.
Αν κάποιος μαθητής, ας υποθέσουμε υιός ιερέα, έχει την άποψη και την ισχυρή πεποίθηση που υποστηρίζει το ιερό Ευαγγέλιο και που του διδάσκει ο ίδιος ο πατέρας του, ότι η ομοφιλοφιλία είναι αμαρτία, οι δομές του Κ.Ε.Σ.Υ ή του Ε.Δ.Ε.Α.Υ τι θα κάνουν; Θα είναι αναγκασμένες να διαγνώσουν τουλάχιστον ομοφοβία. Κατά συνέπεια η ψυχοκοινωνική πορεία του μαθητή χρειάζεται αναμόρφωση και διόρθωση. Ο πατέρας-ιερέας δεν θα θέλει να αναμορφώσει, λόγω της Πίστης του, τον γιο του. Σαν αποτέλεσμα ο μαθητής θα απομακρυνθεί από την οικογένειά του και θα δοθεί σε ανάδοχη οικογένεια, γιατί στην Ελλάδα σύμφωνα με τους ακροαριστερούς ριζοσπάστες, η ομοφυλοφιλία είναι απείρως πολυτιμότερη από την φυσική Οικογένεια. Στα σταλινικά χρόνια θα υφίστατο αναμόρφωση σε κάποιο γκουλάγκ της Σιβηρίας. Μετατρέπεται έτσι το σχολείο σε χώρο σοσιαλιστικής αναμόρφωσης και οι εκπαιδευτικοί σε φύλακες στο νέο μοντέρνο Αρχιπέλαγος γκουλάγκ.
Ο Συριζαίοι φασίστες όλα αυτά τα χρόνια έχουν ναρκοθετήσει την ελληνική κοινωνία βιάζοντας κυριολεκτικά την Δημοκρατία. Πέρασαν σε νομοσχέδια και πολιτικές επιλογές αντιεπιστημονικά ιδεολογήματα όπως οι έμφυλες ταυτότητες, υλοποιώντας ουσιαστικά την ομοφυλοφιλική ατζέντα, έχοντας απέναντι την συντριπτική πλειοψηφία του Ελληνικού λαού. Προσπάθησαν και προσπαθούν να αλλάξουν βιαίως την κουλτούρα και την παράδοση των Ελλήνων. Πλανώνται όμως "πλάνην οικτράν" ότι μπορεί να χρησιμοποιήσουν τους καθηγητές, τους δασκάλους και το σχολείο για να καταστρέψουν την Δημοκρατία και την Εθνική μας παράδοση.
Είναι γνωστό το μίσος τους εναντίον του Υιού του Θεού αλλά ταυτόχρονα είναι και παντελώς ανίκανοι να προξενήσουν κακό στην Εκκλησία του Χριστού που "πύλαι ᾅδου δὲν θέλουσιν ἰσχύσει κατ᾿ αὐτῆς."(Ματθ. 16:18)
Οι θεομάχοι Συριζαίοι,
  • Ἔπινον οἶνον καὶ ήνεσαν τοὺς θεοὺς τοὺς χρυσοὺς καὶ ἀργυρούς, τοὺς χαλκούς, τοὺς σιδηρούς, τοὺς ξυλίνους καὶ τοὺς λιθίνους.
  • Ἐν αὐτῇ τῇ ὥρᾳ ἐξῆλθον δάκτυλοι χειρὸς ἀνθρώπου καὶ ἔγραψαν κατέναντι τῆς λυχνίας ἐπὶ τὸ κονίαμα τοῦ τοίχου τοῦ παλατίου τοῦ βασιλέως· καὶ ὁ βασιλεὺς ἔβλεπε τὴν παλάμην τῆς χειρός, ἥτις ἔγραψε.
  • Καὶ αὕτη εἶναι ἡ γραφή ἥτις ἐνεχαράχθη· Μενέ, Μενέ, Θεκέλ, Οὐφαρσίν.  Αὕτη εἶναι ἡ ἑρμηνεία τοῦ πράγματος· Μενέ, ἐμέτρησεν ὁ Θεὸς τὴν βασιλείαν σου καὶ ἐτελείωσεν αὐτήν·  Θεκέλ, ἐζυγίσθης ἐν τῇ πλάστιγγι καὶ εὑρέθης ἐλλιπής· Φερές, διηρέθη ἡ βασιλεία σου καὶ ἐδόθη...
(Δαν. 5:4 , 5:5, 5:25, 5:26, 5:27, 5:28)






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.